Tuesday, October 4, 2016

Forex King Kong

Forex King Kong Forex King Kong is 'n nuwe stelsel handel deur Nick Richard wat veronderstel is om jou verliese te omskep in wenners en maak konsekwent wins. Dit handel stelsel gaan vir $ 47 en is bedoel om verliese klein te hou en laat winste lopie. Forex King Kong Review Die Forex King Kong stelsel deur Nick Richard poog om byna 200% verdien elke drie dae. Ek is nie seker hoe enige handel stelsel dit te doen, maar hulle glo dat sy stelsel konsekwent sal maak 11 ambagte, tien wat wenners en een wat 'n verloorder deur elke enkele tydperk van drie dae. Buite die eerste paar sinne ek hier oor Forex wins geskryf, daar is baie min werklike tasbare inligting oor die stelsel. Wat ons wel het egter 'n handvol van die resultate wat dit is die hand gepluk deur die ontwikkelaar, so ek gaan oor hierdie. Vir die Forex Kong stelsel is daar 'n interbank FX rekeningstaat. Soos altyd ek is geneig om 'n paar probleme met hierdie stelling, vir een of ander rede die oop tyd en naby tyd net toon 'n uurlikse tyd en nie 'n datum. In al my tyd handel Forex het ek nog nooit 'n rekeningstaat wat die datum wat my laat glo dat hierdie Forex King Kong verklaring gemanipuleer een of ander manier nie die geval wys gesien. Ek is nie te sê dat dit ten volle gemanipuleer maar dit verloor beslis 'n baie geloofwaardigheid met my. Die grootste probleem met dit is dat as ons kan sien dat datums waarop hierdie ambagte word gemaak ons ​​nie weet hoe onlangse dit was. Dit is ook vreemd dat die stelsel beweer dat hy 11 ambagte het elke drie dae en ons sien 11 ambagte hier maar hoekom cant ons sien meer as net drie dae vanaf die Forex King Kong. Met alles wat gesê word daar is geen manier dat Im gaan in staat wees om 'n positiewe aanbeveling aan die Forex King Kong stelsel gee. Dit is te danke aan die resultate wat onvolledig en moontlik vervaardig sowel as 'n werklike gebrek aan enige wesenlike inligting met betrekking tot die produk self is. Soos altyd as jy iets het sou jy graag by te dra tot hierdie oorsig laat asseblief jou kommentaar hieronder en ek sien uit daarna om te lees wat jy te sê het oor die Forex King Kong.


No comments:

Post a Comment