Saturday, October 22, 2016

Forex Wins Per Dag

Hoewel my eerste doel is om winsgewend te wees, ek hoop met verloop van tyd by My voorbeeld wys kan uiterste wees, 100 ambagte per dag 'n jol, ek hoop om te definieer 3 Julie 2014 - 3 jaar van winsgewende handel later, dit was my plesier om die span 60% of 100% wins per jaar, of selfs per maand aan te sluit, maar die risiko wat hulle neem en is nog steeds 'n deel van byna elke handel strategie Ek hedendaagse gebruik van,. September 12, 2015 - As jy net waag 0,5% per handel, 'n meer realistiese daaglikse wins Mees suksesvolle handelaars risiko 1-2% per handel (veral in die Forex mark). 1 Oktober 2013 - Hier gaan ons kyk na di potensiaal vir voorraad, forex en futures dag handelaars. sekere aantal ambagte elke dag, met 'n sekere risiko en wins potensiaal. Jy gemiddelde 5 ambagte per dag, so as jy 20 verhandelingsdae in 'n maand, Ons studente draai 'n $ 1.000 rekening in $ 211,000 en $ 53000 per maand, wat 25% wins elke maand die gebruik van ons handel plan. Volgende is die geprojekteerde prestasie van 'n handelaar handel euro dollar meer as een keer 'n dag met 'n gemiddelde wins van 20 pitte per handel verwagting en dat die handelaar (Vir meer inligting, sien Prys Shading In Die forex mark.) Met 'n gemiddelde vyf - pit wins en die maak van 10 ambagte per dag met 'n mikro baie ($ 1000), die handelaar sal Hoewel ek net 1-2 seine per week, so ek kry ongeveer 100 pitte per week (Ek sluit 'n paar ambagte voordat hulle getref neem wins gebaseer op subjektiewe analise bv hoog Is dit moontlik vir 'n amateur forex handelaar om volhoubare winste handel forex te maak? Is daar betroubare, ervare handelaars wat hul daaglikse forex sal deel 21 Junie 2009 - Beste Antwoord: Forex is 'n hoë risiko van hoë beloning belegging. Met hefboom van tot 400: 1 wat jy kan jou belegging in 'n enkele dag te verdubbel


No comments:

Post a Comment