Wednesday, October 19, 2016

Forex Nuus Kalender Nuus Sensitiwiteit

Forex Nuus Kalender Nuus Sensitiwiteit Oorspronklik gepos op forexfactory op 8 Maart 2011 Om meer presies te wees: 8220; jaargrondslag aantal nuwe residensiële geboue wat die konstruksie begin in die vorige month8221; Sy voorspelling was in my opinie gaan goed vir die CAD so ek is op soek na kort die USDCAD te wees. Dit was lekker om te sien hoe die vrylating het 'n 8220; lomp buite bar8221; op die uurlikse grafiek vir die pa handelaars, soos vir die einde vloei handelaars die skuif was reeds oor and8230; O ek sien. Sê net CAD behuising begin volgende keer, het ek verward Ja, dis interessant en 'n goeie speurwerk. Goed om te sien jy besef die prys aksie is agter. Die meeste mense dink die prys aksie is nie sloerende en is beter as tegniese aanwysers. Wel dis waar die prys aksie is beter as tegniese aanwysers. Maar ten einde vloei is die koning altyd. Bestel Flow & gt; Prys Aksie & gt; Tegniese aanwysers. Alhoewel ek nie noodwendig afhanklik is van die Forex Factory Impact kleur om te bepaal of dit sal wees mark beweeg. Dit maak 'n ordentlike werk te gee jy 'n breë siening van die kalender nuusberigte. Ek kan voorbeelde van waar die impak kleur was in die kol, maar ander voorbeelde waar dit was weg te wys af. Jy kan kry in baie dieper en meer gedetailleerde en meer winsgewend ontleding.


No comments:

Post a Comment